SafeArt

Lesní 25, 695 03 HODONÍN, Tel: 518 341 847, web: www.safeart.cz

detailně

přihlašení | registrace

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu vznikají mezi prodávajícím a kupujícím vzájemná práva a povinnosti.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po jeho úplném zaplacení.

Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci tohoto eShopu, dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a nákupech. Prodávající garantuje, že neposkytuje osobní data kupujícího žádné třetí osobě. 
 

OBJEDNÁVKA

Podmínkou pro naplnění platnosti internetové objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů uvedených v objednávkovém formuláři.

Potvrzení objednávky je kupujícímu zasláno obratem.

Objednávky vyřizujeme pouze v pracovních dnech (Po-Pá), dle našich provozních možností a otvírací doby naší kamenné prodejny :

Po, Út, Čt - 7:30 - 16:30, St - 7:30 - 17:00, Pá - 7:30 -15:00.

 

ZPŮSOB DODÁNÍ

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty - obchodní balíky.

MOŽNOSTI : DOBÍRKOU (platba při převzetí balíku)

                    PŘEVODEM (platba předem na náš účet - následné zaslání zboží)

                    OSOBNÍM ODBĚREM (na naší provozovně)

Ceny poštovného : od 95,- Kč bez DPH 21%. V případě zaslání na dobírku účtujeme navíc doběrečné : od 29,- Kč bez DPH 21%. Ceny se odvíjejí od hmotnosti a hodnoty zboží.

Přesnou cenovou relaci naleznete přímo v objednávkovém formuláři, kde si zvolíte variantu dle požadavků.

V objednávce je třeba označit  1) způsob doručení zboží

                                                          2) typ platby

(přesným označením obou údajů předejdete zbytečným průtahům při vyřizováním objednávky)

 

DODACÍ DOBA

Dodací lhůty jsou uvedeny v profilech konkrétního výrobku a odvíjejí se dle aktuální skladové dostupnosti (cca 3 - 21 dnů, není-li uvedeno jinak). U zakázkové výroby pracovních oděvů 4-6 týdnů.

Zboží, u kterého je uvedena dostupnost - SKLADEM - expedujeme do 2 pracovních dnů (týká se objednávek na dobírku). V případě, že dojde k náhlému vyprodání zásob, kupujícího neprodleně kontaktujeme.

 

CENY

Uváděné ceny jsou maloobchodní, bez DPH a dopravy a platí jen pro internetový prodej.

- DPH 21 % nebo 15%

- u zboží, kde není uvedena cena, ji sdělíme na požádání

- velkoobchodní ceny dohodou  

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží zakoupené prostřednictvím e-shopu lze do 14-ti dnů od doručení kupujícímu vrátit bez udání důvodů. Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. Zboží stačí zaslat zpět doporučeným balíkem (NE na dobírku!! ) spolu s kopií dodacího listu a číslem bankovního účtu kupujícího, na který bude vrácena částka  za zboží. 

Kupujícímu bude na uvedený účet vrácena cena za zboží spolu s náklady na dopravu zboží ke kupujícímu.

 Výměna velikostí se řeší individuálně - dle aktuálních skladových zásob.


 Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které nám poskytnete, budou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány pouze v počítačovém systému a budeme s nimi nakládat jako s chráněnými informacemi v souladu s platnými právními předpisy. 

Pokud nám tedy svěříte své jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a emailovou adresu, je ochrana Vámi zadaných údajů zajištěna v souladu s příslušnými právními předpisy (zejména zákonem č.101/2000 Sb.). Na Vaši žádost v e-mailové, nebo písemné formě však budou ze systému vymazány. 

 

REKLAMACE A ZÁRUKA

Na zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Případné reklamace vyřídíme individuální dohodou s kupujícím a v souladu s platným právním řádem. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

 Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
  a) zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  b) výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží
V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup.

 

Mimosoudní řešení sporů

 V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

 

 Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz


EET - INFORMAČNÍ POVINOST POPLATNÍKA:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající  povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce

online; v případě technického výpadku  pak nejpozději do 48 hodin.

                                               

 
Novinky

 PLATEBNÍ KARTY

Nyní můžete na naší prodejně v Hodoníně platit platebními kartami typu MasterCard, Master Card Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron a V Pay.

 

 PLATEBNI KARTY

 

  

POLOŽKY U KTERÝCH NENÍ UVEDENA CENA  VÁM NA POŽÁDÁNÍ NACENÍME.

 

Rychlý kontakt

Miroslav Váňa

email: vana@safeart.cz

mobil: 775 775 991

.

Prodejna Hodonín - provozní doba

.

Pondělí 7,30 - 16,30
Úterý 7,30 - 16,30
Středa 7,30 - 17,00
Čtvrtek 7,30 - 16,30
Pátek 7,30 - 15,00
Sobota zavřeno
Neděle zavřeno

 

 

VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA PRODEJNY V HODONÍNĚ

virt_prohl