SafeArt
Lesní 25, 695 03 HODONÍN, Tel: 518 341 847, web: www.safeart.cz
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu vznikají mezi prodávajícím a kupujícím vzájemná práva a povinnosti.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po jeho úplném zaplacení.
Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci tohoto eShopu, dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a nákupech. Prodávající garantuje, že neposkytuje osobní data kupujícího žádné třetí osobě.
Podmínkou pro naplnění platnosti internetové objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů uvedených v objednávkovém formuláři.
Potvrzení objednávky je kupujícímu zasláno obratem.
Objednávky vyřizujeme pouze v pracovních dnech (Po-Pá), dle našich provozních možností a otvírací doby naší kamenné prodejny :
Po, Út, Čt - 7:30 - 16:30, St - 7:30 - 17:00, Pá - 7:30 -15:00.
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty - obchodní balíky.
MOŽNOSTI : DOBÍRKOU (platba při převzetí balíku)
PŘEVODEM (platba předem na náš účet - následné zaslání zboží)
OSOBNÍM ODBĚREM (na naší provozovně)
Ceny poštovného : od 95,- Kč bez DPH 21%. V případě zaslání na dobírku účtujeme navíc doběrečné : od 29,- Kč bez DPH 21%. Ceny se odvíjejí od hmotnosti a hodnoty zboží.
Přesnou cenovou relaci naleznete přímo v objednávkovém formuláři, kde si zvolíte variantu dle požadavků.
V objednávce je třeba označit 1) způsob doručení zboží
2) typ platby
(přesným označením obou údajů předejdete zbytečným průtahům při vyřizováním objednávky)
Dodací lhůty jsou uvedeny v profilech konkrétního výrobku a odvíjejí se dle aktuální skladové dostupnosti (cca 3 - 21 dnů, není-li uvedeno jinak). U zakázkové výroby pracovních oděvů 4-6 týdnů.
Zboží, u kterého je uvedena dostupnost - SKLADEM - expedujeme do 2 pracovních dnů (týká se objednávek na dobírku). V případě, že dojde k náhlému vyprodání zásob, kupujícího neprodleně kontaktujeme.
Uváděné ceny jsou maloobchodní, bez DPH a dopravy a platí jen pro internetový prodej.
- DPH 21 % nebo 15%
- u zboží, kde není uvedena cena, ji sdělíme na požádání
- velkoobchodní ceny dohodou
Zboží zakoupené prostřednictvím e-shopu lze do 14-ti dnů od doručení kupujícímu vrátit bez udání důvodů. Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. Zboží stačí zaslat zpět doporučeným balíkem (NE na dobírku!! ) spolu s kopií dodacího listu a číslem bankovního účtu kupujícího, na který bude vrácena částka za zboží.
Kupujícímu bude na uvedený účet vrácena cena za zboží spolu s náklady na dopravu zboží ke kupujícímu.
Výměna velikostí se řeší individuálně - dle aktuálních skladových zásob.
Veškeré osobní údaje, které nám poskytnete, budou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány pouze v počítačovém systému a budeme s nimi nakládat jako s chráněnými informacemi v souladu s platnými právními předpisy.
Pokud nám tedy svěříte své jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a emailovou adresu, je ochrana Vámi zadaných údajů zajištěna v souladu s příslušnými právními předpisy (zejména zákonem č.101/2000 Sb.). Na Vaši žádost v e-mailové, nebo písemné formě však budou ze systému vymazány.
Na zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Případné reklamace vyřídíme individuální dohodou s kupujícím a v souladu s platným právním řádem. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
a) zboží se již nevyrábí nebo nedodává
b) výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží
V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce
online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Miroslav Váňa
email: vana@safeart.cz
mobil: 775 775 991
.
Prodejna Hodonín - provozní doba:
.
Pondělí | 7,30 - 16,30 |
Úterý | 7,30 - 16,30 |
Středa | 7,30 - 17,00 |
Čtvrtek | 7,30 - 16,30 |
Pátek | 7,30 - 15,00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |